Vragen over de drukte op Schiphol? Klik hier voor meer info

< Terug naar overzicht
Zomermaatregelen Schiphol

Zomermaatregelen Schiphol

Schiphol heeft op donderdag 16 juni bekend gemaakt dat er de komende maanden vluchten geannuleerd zullen worden. De reden voor deze maatregel is dat Schiphol onvoldoende personeel heeft om alle geplande passagiers te kunnen verwerken. Het is nog niet bekend welke vluchten, van welke luchtvaartmaatschappijen er geannuleerd gaan worden of hoeveel vluchten er geannuleerd moeten worden.   

We begrijpen dat je bezorgd bent of jouw reis getroffen gaat worden door een geannuleerde vlucht en dat je daar snel informatie over wilt. Die informatie kunnen wij je helaas nog niet geven. Daarom vragen wij je om ons nog niet te bellen. Wij houden de situatie scherp in de gaten, zodra wij weten om welke vluchten het gaat zullen we de reizigers op die vluchten informeren.   

Wij zullen in geval van vluchtannulering in eerste instantie op zoek gaan naar alternatieve vluchten. Mochten alternatieven niet mogelijk zijn of niet voldoen, waardoor we de reis moeten annuleren, dan krijg je de reissom van ons teruggestort. Er wordt niet gewerkt met vouchers.   

Meer informatie over de wachttijden op Schiphol? Klik hier.